تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799113
شناسه : 3799113
تاریخ :
رژیم صهیونیستی باضربه محکم جبهه مقاومت از صحنه روزگار حذف می شود اقتصاد ایران: کرمان_ استاندار کرمان گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با ضربه محکم جبهه مقاومت از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، دوشنبه شب در کنگره ملی شهید عارف "حاج علی محمدی‌پور" که در تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد گفت: انشاالله با ضربه محکمی که جبهه مقاومت به رژیم منحوس صهیونیستی خواهد زد، این رژیم جعلی از صفحه روزگار محو می‌شود و انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: تمام پیشرفت‌های کنونی جبهه مقاومت، مرهون دفاع مقدس است و به همه یاد داد اگر در اوج تنهایی به خدا توکل کنیم و صبور باشیم، می‌توان به پیروزی دست یافت.

وی با بیان اینکه اخلاص و توکل بر خدا یکی از ویژگی‌های شهید حاج علی محمدی‌پور بوده است، گفت: مطیع امر امام و تحمل سختی‌ها از دیگر ویژگی‌های شهدا و شهید حاج علی محمدی‌پور بود و همچنین از دیده شدن به شدت گریزان بود.

استاندار کرمان افزود: توسل به حضرت زهرا (س) در هنگام سختی، کفایت به حداقل‌ها و مطیع محض امام از ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج علی محمدی‌پور بود.