تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799102
شناسه : 3799102
تاریخ :
محافل انس با قرآن به یاد شهید حسن نصرالله در سراسر کشور برگزار شد اقتصاد ایران: مشهد- از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و کانون‌های تخصصی قرآن و عترت رضوی به مناسبت شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله در سراسر کشور برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و کانون‌های تخصصی قرآن و عترت رضوی و در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین و همچنین به مناسبت شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، محافل انس با قرآن به یاد شهید و سید مقاومت، در سراسر کشور برگزار شد.

نخستین محفل نورانی انس با قرآن با همکاری کانون فرهنگی هنری خورشید ولایت و کانون تخصصی قرآن و عترت کانون‌های خدمت رضوی بوشهر در شهر آبادان برگزار و جمعی از قاریان، حافظان، مدیران و اقشار مختلف مردم مؤمن با حضور در این محفل با تلاوت قرآن قاریان سعید گنخکی و عباس صالحی به نیابت از شهید سید حسن نصرالله با آرمان‌های سید مقاومت و انقلاب اسلامی میثاق بستند و در ادامه با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، بر ادامه راه جریان مقاومت تأکید کردند. همچنین حلقه قرآنی «امام رضا (ع)» با حضور خادم‌یاران رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در حسینیه الغدیر قم برگزار شد.

در این محفل نورانی استاد ویژه و مدعو آقای سلطانی آیاتی از سوره مبارکه آل‌عمران به سبک استاد منشاوی قرائت و محمدعلی اسدتاش دبیر کانون قرآن خدمت رضوی در شهر قم ضمن تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید در مقام حجاز، یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله را گرامی داشت و با اشاره به آیه ۱۴۴ سوره آل‌عمران گفت: راه شهید مقاومت همچنان مستدام و پایدار است، زیرا راه مبارزه با ظلم قائم به اشخاص نیست و بی شک بنا به وعده و کلام خدا این حق است که سرانجام بر باطل پیروز خواهد شد و حاکمیت از آن صالحان است.

همچنین به همت کانون‌های تخصصی قرآن و عترت رضوی در شهر و روستاهای خوزستان، شیراز، ارومیه، محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی برپا و ثواب قرائت آیات نورانی قرآن به روح پاک شهید سید حسن نصرالله هدیه شد.