تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799073
شناسه : 3799073
تاریخ :
سارقان و مالخر کابل برق در قزوین دستگیر شدند اقتصاد ایران: قزوین - فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر کابل های برق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی روز دوشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی به علت وقوع خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تعدد سرقت‌های انجام شده، بلافاصله کارگروه ویژه ای از مأموران پلیس آگاهی استان تشکیل و بررسی فنی و تخصصی پلیس آغازشد.

فرمانده انتظامی قزوین ادامه داد: مأموران ضمن بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی خود و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه‌ای در این زمینه شده که بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی انجام شده در عملیاتی غافلگیرانه با اعزام به مخفیگاه متهمان موفق به دستگیری یک نفر از این سارقان شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی ضمن اعتراف به ۳۰ فقره سرقت کابل در شهر قزوین با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرده، تصریح کرد: در یک اقدام پلیسی، دیگر متهم این پرونده به همراه یک نفر مالخر دستگیر و ۱۰۰ متر کابل برق و تعدادی تجهیزات و اموال دولتی از انبار سارقان در حاشیه شهر کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.