تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799036
شناسه : 3799036
تاریخ :
درخواست رفع مشکلات ورزش آبادان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اقتصاد ایران: آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از درخواست رفع مشکلات ورزش آبادان و تکمیل پروژه‌ها در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز دوشنبه نهم مهرماه با «احمد دنیا مالی» وزیر ورزش و جوانان به منظور پیگیری برخی مطالبات و مشکلات ورزشی شهر آبادان دیدار داشتم.

وی با اشاره به کمبود فضای ورزشی در آبادان، افزود: استخر خلیج فارس آبادان با شاخص‌های بین‌المللی متأسفانه حدود هفت سال است که بلااستفاده و متروکه باقی مانده است؛ از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تعمیرات و تأمین تجهیزات تخصیص یابد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی‌های بین‌المللی مسابقات بوکس آبادان، توضیح داد: در سال‌های گذشته مسابقات بین‌المللی بوکس به مناسبت رویداد پُر افتخار و ملی پنجم مهرماه، سالروز شکست حصر آبادان برگزار می‌شد.

مولوی ادامه داد: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم مسابقات بین‌المللی بوکس آبادان در تقویم ورزشی وزارتخانه ثبت شود تا به صورت سالانه برگزار شود.

وی با اشاره به علاقمندی رشته فوتبال در روستاهای آبادان، عنوان کرد: مقرر شد زمین فوتبال چمن مصنوعی در ابعاد گُل بزرگ در منطقه ابوشانک بخش مرکزی آبادان احداث شود.

ایجاد نمایندگی اداره ورزش در چوئبده

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توسعه ورزش چوئبده، اظهار کرد: چوئبده دارای استعدادهای بالای ورزشی است که ضرورت دارد آینده ورزشی فرزندان این خطه مورد توجه قرار گیرد بنابراین در راستای توسعه ورزش و قهرمان پروری این منطقه از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این شهر ایجاد شود.

مولوی با اشاره به ورزش‌های آبی، افزود: در رودخانه اروند صغیر فضای مناسبی برای توسعه ورزش وجود دارد و مقرر شد با تأمین تجهیزات و وسایل رشته قایقرانی از جمله قایق کایاک، کانوپولو و دراگون بوت در راستای توسعه ورزش‌های آبی در این منطقه کمک شود.

هتل ورزش آبادان تکمیل شود

وی احداث مرکز اقامتی ورزشی را مهم برشمرد و گفت: پروژه هتل ورزش آبادان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به علت پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته که از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم یک تیم تخصصی برای این پروژه اعزام کند تا سریعاً تکمیل شود.

سالن ورزش بانوان اروندکنار

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره ورزش اروندکنار، توضیح داد: بانوان اروندکنار در رشته‌های کشوری و استانی قهرمانی‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

مولوی ادامه داد: سالن ورزشی بانوان اروندکنار تاکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار نبوده و برای تکمیل و تجهیز این سالن باید ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شود که مقرر شد وزارت ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کند.

وی تاکید کرد: در حال پیگیری و رفع مشکلات همه رشته‌های ورزشی در شهر آبادان هستیم و انتظار می‌رود با جامعه ورزشی فهمیم و با استعداد این منطقه، روزهای درخشان ورزشی این شهر تکرار شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقادمان بر این است که باید کمک کنیم آینده ورزشی مطلوبی برای فرزندان آبادان ترسیم شود و این امر در گرو بهبود زیرساخت‌ها است.

مولوی گفت: خانواده‌های آبادانی به ورزش فرزندان خود به صورت جدی اهمیت می‌دهند و همچنین با توجه به علاقه شدید خودم به حوزه ورزش به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات هستم.