تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3799016
شناسه : 3799016
تاریخ :
تیم‌های حمایت روانی هلال‌احمر آماده خدمت‌رسانی به مردم لبنان اقتصاد ایران: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم‌های حمایت روانی هلال‌احمر (سحر) برای خدمت رسانی به مردم جنگ زده لبنان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم‌های حمایت روانی هلال‌احمر (سحر) برای خدمت رسانی به مردم جنگ زده لبنان خبر داد.

حسینی المدنی با بیان این که تیم‌های سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشردوستی و مأموریت‌های محوله سازماندهی شده اند، گفت: تیم‌های سحر این آمادگی را دارند تا در چارچوب وظایف بین المللی هلال احمر در مسیر کاهش آلام مردم جنگ زده لبنان، فعال شوند.

وی افزود: تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر آموزش دیده هستند و از دانش علمی و کاربردی لازم برای عمل در مواقع بحران برخوردارند که کارنامه درخشان آن‌ها را می‌توان در زلزله و سیل‌های اخیر کشور مشاهده کرد.

رئیس سازمان جوانان خاطرنشان کرد: با عنایت به ظرفیت‌های موجود، سازمان جوانان آمادگی خود را به منظور خدمت رسانی و کمک به مردم لبنان با توجه به شرایط به وجود آمده، اعلام می‌دارد.