تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3798957
شناسه : 3798957
تاریخ :
توصیه فرانسه به اسرائیل برای خودداری از حمله زمینی به لبنان اقتصاد ایران: فرانسه ضمن ادعای این که حمایت از ارتش لبنان را افزایش می‌دهد، از رژیم صهیونیستی خواسته تا به این کشور حمله زمینی نکند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، ژان نوئل بارو، وزیر خارجه فرانسه امروز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواست تا به لبنان حمله زمینی نکند؛ وی همچنین وعده افزایش حمایت از ارتش لبنان را داد.

بارو در جریان سفر به لبنان به خبرنگاران گفت: من از اسرائیل می‌خواهم از یورش زمینی خودداری کرده و آتش بس کند.

وی با ادبیاتی متفاوت تر از حزب الله نیز خواست همین کار را انجام دهد و «از هر اقدام احتمالی که منجر به بی ثباتی منطقه شود، خودداری نماید.»

رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته حملات گسترده‌ای را علیه لبنان انجام داده و در یکی از حملات تروریستی خود نیز سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را به شهادت رسانده است.

این رژیم در کنار اینگونه اقدامات بی ثبات کننده، تاکنون با حملات خود منجر به شهادت نزدیک به هزار شهروند لبنانی شده و 1 میلیون نفر از آنها را مجبور به ترک خانه کرده است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه هفته گذشته از آمریکا خواسته بود تا به رژیم صهیونیستی برای پذیرفتن طرح آتش بس 21 روزه با حزب الله لبنان فشار بیاورد.

اما رژیم صهیونیستی نه تنها از شدت حملات خود به لبنان برای پذیرفتن این طرح کم نکرد بلکه با افزایش حملات خود منجر به شهادت شمار زیادی از فرماندهان حزب الله لبنان شد.

انتهای پیام/