تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798915
شناسه : 3798915
تاریخ :
رژیم صهیونیستی از شجاعت و صلابت «سید حسن نصرالله» واهمه داشت اقتصاد ایران: اقلید- امام جمعه اقلید با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از «سید حسن نصرالله واهمه» داشت، گفت: این ترس از شجاعت، صلابت، درایت و فرماندهی باهوش و با اقتدار بالای شهید مقاومت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر به شرایط حزب الله لبنان پس از شهادت سید مقاومت اشاره کرد و گفت: ساختار مستحکم حزب الله لبنان به گونه‌ای است که با شهادت شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله لطمه و آسیب جبران ناپذیر نمی‌بیند.

وی ادامه داد: جایگاه رهبری و فرماندهان در حزب الله لبنان ترمیم و بازسازی خواهد شد؛ حزب الله لبنان با پشتیبانی جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان باید با قوت و عزت این راه را ادامه دهد و در برابر دشمنان بشریت و صهیونیست‌های کودک کش، استقامت کند و در مسیر حق پابرجا و استوار باشد.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سید حسن نصرالله واهمه داشت، گفت: این ترس از شجاعت، صلابت، درایت و فرماندهی باهوش و با اقتدار بالای شهید مقاومت نشأت می‌گرفت زیرا در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه، حزب الله لبنان نشان داد دارای رهبری نیرومند و نیروهایی کارآمد و قدرت دفاعی بالاست.

وی خواستار ادامه دادن راه این شهید عزیز شد و افزود: راه شهید سید حسن نصرالله را با اقتدا به سبک او و پیروی از مکتب او باید ادامه دهیم. عناصر مکتب این شهید عزیز، شجاعت، غیرت، عزت، صلابت، استقامت و دفاع از مظلومان و بی باک بودن در راه بذل جان و دلاوری در پشتیبانی از بی‌پناهان است.

امام جمعه اقلید در پایان تصریح کرد: اگر عناصر شخصیتی این شخصیت کم نظیر و شاخص‌های مکتب آن شهید سرافراز را در نظر گرفته و در زندگی خود شاخص قرار دهیم می‌توانیم راه پرافتخار او را تداوم بخشیم.