تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798890
شناسه : 3798890
تاریخ :
شهرداران و دهیاران تنگستان در پرداخت سهم کتابخانه‌ها اهتمام ورزند اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهرداران شهرها و دهیاران روستاهای شهرستان تنگستان در پرداخت ۲ درصد سهم کتابخانه های عمومی تلاش بیشتری داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح ۲ کتابخانه عمومی در شهر آباد و سمل شمالی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه آگاهی‌بخشی و ترویج کتاب و کتابخوانی از مسائل بسیار حائز اهمیت است عنوان داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی بین اقشار مختلف جامعه امری ضروری و لازم است و باید نهادهای فرهنگی برای توسعه آن در شهرها و روستاهای شهرستان تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

فرماندار تنگستان افتتاح کتابخانه در شهر آباد و سمل شمالی را گامی بسیار مهم و ارزشمند در توسعه فرهنگی شهر و روستا دانست اضافه کرد: آگاهی‌بخشی و ترویج کتاب و کتابخوانی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: افزایش سرانه مطالعه با راه اندازی کتابخانه عمومی در سطح شهرها و روستاها میسر می‌شود و متولیان این حوزه با همکاری سایر نهادها باید زمینه دسترسی عموم مردم به کتابخانه را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید در روند فعالیت اجرایی کتابخانه های عمومی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کوچک‌ترین مشکل باشد یاد آور شد: نیازی است شهرداران شهرها و دهیاران روستاهای شهرستان در پرداخت ۲ درصد سهم کتابخانه های عمومی تلاش بیشتری داشته باشند