تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3798834
شناسه : 3798834
تاریخ :
اتلتیکو هرج و مرج در متروپولیتانو را محکوم کرد اقتصاد ایران: باشگاه اتلتیکومادرید رفتار شب گذشته هوادارانش در دربی مادرید را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته هشتم لالیگای اسپانیا در حالی در اولین دربی فصل به تساوی یک-یک رضایت دادند که این بازی به خاطر جنجال و حاشیه‌هایی که توسط هواداران تیم میزبان یعنی اتلتیکو در ورزشگاه متروپولیتانو ایجاد شد، با تصمیم داور بازی به خاطر پرتاب شدن اشیایی به زمین در حدود 15 دقیقه متوقف شد.

رفتار غیرورزشی هواداران اتلتیکومادرید درست پس از گل دقیقه 64 اِدر میلیتائو سر زد که رئال مادرید را یک بر صفر در نتیجه پیش انداخت. هواداران میزبان که از باز شدن دروازه تیم‌شان توسط رقیب همشهری عصبانی شده بودند، شروع به پرتاب اشیایی به سمت دروازه رئال مادرید کردند که در این بین تیبو کورتوا دروازه‌بان سابق‌شان هم بیشتر هدف این حملات بود.

باشگاه اتلتیکومادرید عصر امروز (دوشنبه) در واکنش به اتفاقات دربی مادرید بیانیه‌ای به این شرح منتشر کرد: «باشگاه افراد شناسایی شده را که در پرتاب اشیاء دخیل هستند برای همیشه محروم خواهد کرد. باشگاه همچنین ممنوعیت استفاده از هرگونه پوشش برای پنهان کردن هویت هواداران را در نظر خواهد گرفت».

تیم فوتبال رئال مادرید , تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا , لالیگا اسپانیا ,

انتهای پیام/