تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798804
شناسه : 3798804
تاریخ :
مازندران از سرانه ورزشی مناسبی بهره مند نیست اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران گفت: استان مازندران به اندازه ظرفیت و پتانسیل از سرانه ورزشی بهره مند نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر دوشنبه در اجلاسیه مدال عشق تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان به عنوان قهرمانان همیشه جاوید اظهار کرد: سید حسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت بود و وی یک مکتب و راه بود و اساسی را در لبنان پایه گذاری کرد که به دیگر مراکز مقاومت جهت بخشید.

وی با اظهار اینکه به برکت خون شهید سید حسن نصرالله غده سرطانی نابود می‌شود، به کارکرد ورزش اشاره واضافه کرد: ورزش در تمدن ایران زمین و مازندران قهرمان به عنوان یک عامل قدرت در سیاست محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش و رسانه نقش ایجاد وحدت ملی دارند و حضور ورزشکاران در دوران دفاع مقدس چشمگیر بود و بیش از پنج هزار شهید تقدیم شد که هزار و ۲۰۰ شهید آن از مازندران بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در المپیک رتبه اول کسب مدال را کسب کرده است، گفت: سال گذشته ۳۶۵ مدال در رویدادهای مختلف کسب شده است وبه ازای هر روز یک مدال به دست آوردند.

نوری یادآور شد: اگر مازندران به تنهایی یک تیم کشتی تحویل دهد در رتبه اول تا سوم جهان قرار دارد و کشور چین در تنیس روی میز دو نماینده داشت ولی شهرستان بابل دو نماینده در المپیک داشت.

وی با اظهار اینکه استان مازندران به اندازه ظرفیت و پتانسیل از سرانه ورزشی بهره مند نیست خواستار توجه مسؤولان ملی به این مساله شد.