تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798771
شناسه : 3798771
تاریخ :
شهرداری اهواز با عقب‌ماندگی هایی از ادوار گذشته روبرو است اقتصاد ایران: اهواز - شهردار اهواز با بیان اینکه به دلیل عقب ماندگی‌های بسیاری که از ادوار گذشته در شهر وجود دارد نیاز به تلاش مضاعف است، تصریح کرد: هرچه پیش می‌رویم این تلاش‌ها بیشتر احساس می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا امینی پیش از ظهر امروز دوشنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه صحن شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده‌های دفاع مقدس، تسلیت شهادت مظلومانه سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، بیان کرد: دنیای اسلام در اثر خوی وحشی سگ هار منطقه، رژیم خبیث صهیونیستی فردی را از دست داد تا داغ سنگین دیگری بر دل جهان اسلام و آزادی خواهان سراسر دنیا بگذارد و درخت تنومند اسلام را بار دیگری آبیاری کند.

به گفته وی، شهرداری اهواز که بیش از ۳ سال از دوره مدیریتش در دوره ششم شورای شهر می‌گذرد تمام تلاش و اهتمام خود را به خدمت برای مردم شریف اهواز معطوف کرد و انشاالله تا روز پایانی هم این حرکت قوی‌تر و مستحکم‌تر ادامه خواهد داشت. اگرچه چالش‌های زیادی در شهر اهواز وجود داشته و دارد، لیکن وجدان‌های بیدار و منصف شهادت می‌دهند که مجموعه شهرداری و کسانی که با خدا برای خدمت صادقانه به مردم عهد کرده‌اند از خود خدمات ماندگاری به جای گذاشته‌اند.

شهردار اهواز با بیان اینکه به دلیل عقب ماندگی‌های بسیاری که از ادوار گذشته در شهر وجود دارد نیاز به تلاش مضاعف است، تصریح کرد: هرچه پیش می‌رویم این تلاش‌ها بیشتر احساس می‌شود و باید همکاران ما در فرصت باقی مانده از دوره مدیریت تلاش کنند تا بیشترین حد خدمت را رقم بزنند و موجب افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم باشند.

امینی با اعلام اینکه سرمایه ما در کشور، مردم و انقلاب اسلامی که متعلق به مردم است، بوده، عنوان کرد: اگر در این ۲ رکن عدولی صورت گیرد قطعاً غضب الهی و پشیمانی را در پیش خواهد داشت لذا بر خود فرض می‌دانیم که در جهت افزایش این سرمایه و رضایتمندی مردم، خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهیم که البته تاکنون همینطور بوده اما نباید از وضع موجود راضی باشیم یا به خود نمره قبولی دهیم.

وی ادامه داد: باید نمره قبولی را از مردم گرفت و اگر از عملکرد حاکمیت در استان، شهر و شهرداری اعلام رضایت کردند آنگاه رضایت خداوند هم حاصل شده در غیر این صورت باید به شناسایی چالش‌ها و اشکالات کار بپردازیم.