تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798762
شناسه : 3798762
تاریخ :
شهادت «سیدحسن نصرالله» حزب الله را متزلزل نمی‌کند اقتصاد ایران: قزوین- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: حزب الله از درون دارای استحکام و ساختاری قوی است و با شهادت «سیدحسن نصرالله» متزلزل نمی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر سردار سعید فرجیان زاده پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و در بازدید از مجموعه نمایندگی سپاه استان که در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت و اقدامات شهید نصرالله نیازمند سال‌ها بررسی و تبیین است.

وی افزود: تا پیش از انتصاب حسن نصرالله به رهبری حزب الله دنیای عرب در چهار جنگ در سالهای ۱۹۴۸، ۱۹۵۷، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۲ در برابر اسرائیل شکست خورده بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: بخش‌های زیادی از کشورهای سوریه، اردن و مصر به واسطه شکست این کشورها در برابر رژیم صهیونیستی در اختیار اسرائیل بود.

وی تاکید کرد: در دوره حضور سید حسن نصرالله در حزب الله، اسرائیل در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ شکست‌های سختی را متحمل شد.

فرجیان زاده با بیان اینکه حزب الله از درون دارای استحکام و ساختاری قوی است و متزلزل نمی‌شود، ادامه داد: بدون شک این ساختار در دوره پس از نصرالله نیز با قدرت و اقتدار بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: بار اول نیست که حزب الله با چالش روبرو می‌شود بلکه پس از شهادت شهید موسوی نیز همه از آینده حزب الله می‌ترسیدند اما دیدیم که حزب الله چگونه قوی و مقتدر شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نباید شرایط امروز در مسیر ما و تبعیت از ولایت تزلزل ایجاد کند، عنوان کرد: ولایت حقیقی در تبعیت از رهبری است.