تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3798738
شناسه : 3798738
تاریخ :
گزارش منابع عبری درباره مختصات حمله زمینی احتمالی علیه لبنان اقتصاد ایران: یک وبگاه رژیم صهیونیستی که به محافل امنیتی این رژیم نزدیک است، توضیحاتی را در خصوص مختصات و زمان حمله زمینی احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه صهیونیستی والا به نقل از مسئولان امنیتی رژیم اعلام کرد که اجماع سطوح سیاسی و نظامی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی این است که اشغال زمینی لبنان به زمان نیاز دارد.

در این پایگاه خبری به نقل از یک منبع اطلاعاتی نوشته شده است که تل آویو اطلاعات جاسوسی در خصوص آمادگی‌های حزب الله و به ویژه یگان ویژه رضوان را قبل از ورود زمینی جمع آوری کرده است.

این منبع مدعی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی برنامه‌های عملیاتی جدیدی را برای انجام تغییرات در جنوب لبنان و منطقه آماده کرده است.

این منبع عبری زبان مدعی است که نیروهای ارتش در جبهه شمالی مستقر هستند و برای ورود زمینی به لبنان آمادگی دارند.

این پایگاه عبری زبان با طرح این ادعا که ارتش عملیات مهمی را در چهارچوب آمادگی‌ها برای حمله زمینی به لبنان انجام داده، تاکید کرد که حمله زمینی به لبنان با هدف ابراز قدرت ارتش اسرائیل در منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد.

کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی گرچه طی دو هفته اخیر آسیب‌هایی را در بخش فرماندهی به حزب الله لبنان وارد کرده، اما بدنه این نیروها و انبارهای تسلیحاتی آن کاملاً آماده است و آنها از انگیزه بیشتری برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در صورت آغاز حمله زمینی برخوردار هستند.