تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798705
شناسه : 3798705
تاریخ :
۱۲ نقطه حادثه خیز استان سمنان رفع خطر می شود اقتصاد ایران: سمنان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از رفع خطر ۱۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صداقت ظهر دوشنبه در نشست تخصصی رفع نقاط پرخطر جاده‌های استان سمنان به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان بیان کرد: نقاط حادثه خیز گلوگاه در محور دامغان معلمان، کوه دشت در محور سمنان فیروزکوه، تقاطع روستای بق و چنداب مورد تحلیل و بررسی کارشناسانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کمیته فنی اداره کل راهداری طرح‌های مطالعات ارتقای ایمنی هفت تقاطع حادثه خیز را واکاوی کرده است، تاکید کرد: در کمیته فنی اداره کل راهداری استان سمنان نیز نتایج مطالعات ایمن سازی پنج نقطه حادثه خیز دیگر نیز مورد بررسی و ارزیابی کارشناسانه قرار گرفته است.

معاون راهداری استان سمنان در ادامه اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی در محورهای این استان را از اولویت‌های اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با توجه به تعدد سوانح جاده‌ای رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن سازی محورهای پر تصادف و نقاط مستعد حادثه و ارتقای ایمنی راه‌های استان از طرح‌های اولویت‌دار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان است.

صداقت با اشاره به شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی این استان اظهار کرد: اداره کل راهداری استان هر ساله متناسب با اعتبارات تخصیصی، تعدادی از نقاط حادثه خیز که از اولویت بالاتری برخوردارند را اصلاح و ایمن سازی می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم اصلاح این نقاط در کاهش سوانح جاده‌ای خواستار تخصیص اعتبارات بیشتری به طرح‌های اصلاح و رفع خطر از نقاط پرحادثه در استان شد.