تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3798581
شناسه : 3798581
تاریخ :
سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت نام، یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله گفت: پرسش اصلی که امروز باید از مدعیان حقوق بشر پرسید آنکه چرا باید در قرن بیست‌ویکم که قرن توسعه ارتباطات و تعالی نام گرفته است شاهد اتفاقاتی باشیم که تمام آنها توسط مظاهر تمدن و در جهت خیانت، استعمار و استکبار به وقوع می‌پیوندد و این جای تأسف دارد.

وی افزود: جنگ‌های بزرگ جهان همواره ذیل نگاه دموکراسی غربی به وقوع پیوسته و آنها در قالب بهره‌بردن از قلب‌های مادی‌گرای خود جهان را به جان هم انداخته‌اند.

موسوی‌مقدم خطاب به جمع نخبه شاهد و ایثارگری که در این محفل حضور داشتند گفت: سهم اثرگذاری شما نخبگان در جامعه از افراد عادی بیشتر است و اگر برای انگیزه الهی و در راستای قربت پروردگار گام برداشته و کار خود را برای خدا انجام دهید شاهد ثمرات بسیار خیر خواهید بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخر به روایتی از رسول مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت محمد (ص) فرموده است «دنیا بدل به گرگی خواهد شد که در حال دریدن است و اگر با آن برخورد نکنید و جلوی آن را نگیرید، گرگ‌ها شما را می‌درند» و امروز شاهد تحقق این آینده‌نگری و نگرشی هستیم که رسول مهربانی‌ها در مواجهه با ظالمان و مستکبران زمان گفته‌اند.