تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798577
شناسه : 3798577
تاریخ :
دنبال تحکیم روابط با ایران هستیم اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده ناوگروه رزمی آموزشی و صلح و دوستی نیروی دریایی هندوستان یکی لز مهم ترین اهداف سفر این ناوگروه به بندرعباس را تحکیم روابط حسنه با ایران و تبادل تجربیات دوجانبه برشمرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناخدا یکم آنشول کیشور فرمانده ناوگروه رزمی آموزشی و صلح و دوستی نیروی دریایی هندوستان؛ در آئین استقبال و پهلوگیری از این ناوگروه در اسکله منطقه منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار کرد: تحکیم روابط حسنه و تبادل تجربیات از اهداف سفر ما به جمهوری اسلامی ایران است و بسیار خرسندیم که امروز در شهر زیبای بندرعباس، میهمان نیروی دریایی ارتش ایران هستیم.

ناخدا یکم آنشول کیشور گفت: امیدوارم در طول مدت این حضور آموزشی در بندرعباس، شاهد تبادل تجربیات خوبی میان افسران و کارکنان جوانان دو نیروی دریایی ایران و هندوستان باشیم.

از جمله برنامه‌های ناوگروه هندی در مدت ۴ روز پهلوگیری در اسکله نیروی دریایی ارتش، دیدار با مقامات کشوری و لشکری در هرمزگان، جلسات دیپلماتیک بر عرشه ناوشکن‌های ایرانی و هندی، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هندوستان و همچنین بازدید کارکنان ناوگروه از اماکن فرهنگی و تجاری شهر بندرعباس است.

در این پهلوگیری ناوگروه صلح و دوستی هندی به بندرعباس، شاهد تمرین مشترک رزمی دریایی با حضور شناورهای رزمی نیروی دریایی ارتش و شناورهای رزمی هندوستان، در شمال تنگه هرمز و خلیج فارس خواهیم بود.