تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798549
شناسه : 3798549
تاریخ :
قطعاَ جواب شهادت سید حسن نصرالله نابودی رژیم سفاک صهیونیستی است اقتصاد ایران: کرمانشاه- امام جمعه نودشه با اشاره بر ضرورت پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی، گقت: قطعاَ جواب شهادت سید حسن نصرالله نابودی رژیم سفاک صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا ملأ احمد مبارکشاهی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: رهبر حزب‌الله لبنان اسوه اخلاق، سید مقاومت، شهید والامقام، عمر پربار خود را صرف هدایت، دعوت و پرورش جوانان عزیزی کرد که پوزه آمریکا و صهیونیست‌ها را به خاک ذلت نشاند.

وی افزود: شهید نصرالله کسی بود که حلقه اتصال وحدت جوانان شیعه و سنی در کشورهای محور مقاومت بود و با مواضع صریح خود و بیانات کوبنده، همواره روح مقاومت را حیات جدید می‌بخشید.

امام جمعه نودشه با بیان اینکه هرگاه صهیونیست‌ها تصویر وی را می‌دیدند لرزه بر اندامشان می‌افتاد، گفت: قطعاً ریختن خون این عالم و سید بزرگ باعث ریشه‌کنی جنایتکاران صهیونیستی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله اجر و پاداش خود را گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید و عند ربهم یرزقون شد.

ماموستا مبارکشاهی با بیان اینکه نام و خاطره این بزرگوار تا سال‌های دور خواهد ماند، گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه محضر مقام معظم رهبری و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت می‌گویم و آرزوی اجر جزیل و صبر جمیل برای همه مسلمانان خصوصاً بازماندگان این شهید و همه گروه‌های مقاومت دارم.

وی در پایان افزود: قطعاً جواب و خون‌خواهی شهادت این شهید و دیگر شهدای مقاومت نابودی رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی را به دنبال دارد.