تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798544
شناسه : 3798544
تاریخ :
۴۱۸ خرده فروش و معتاد در خمینی‌شهر دستگیر شدند اقتصاد ایران: اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع آوری و دستگیری ۴۱۸ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مرحله دیگری از طرح آرامش را طی ۱۰ روز در سطح این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح تعداد ۳۲۵ معتاد متجاهر و عادی از نقاط آلوده شهرستان جمع آوری و پس از انجام اقدامات قانونی برای درمان به مراکز ترک اعتیاد انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۹۳ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: مأموران ۲ کیلو و ۳۳۵ گرم انواع مواد مخدر که دربسته‌های کوچک آماده توزیع بودند را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه طرح آرامش با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر به صورت مرتب در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا ما را در این امر یاری داده و محل‌های خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.