تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798499
شناسه : 3798499
تاریخ :
اجرای یازدهمین مرحله طرح آرامش در شهر ایلام اقتصاد ایران: ایلام-جانشین فرمانده انتظامی ایلام از اجرای یازدهمین مرحله طرح آرامش در شهر ایلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین نجفی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح آرامش در شهر با هدف کاهش جرائم در سطح استان ایلام به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۹ نفرخرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد ۶۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری که جهت بازپروری تحویل کمپ‌های ترک اعتیادشدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: همچنین در ادامه اجرای این طرح ۱۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۵۸۱ حبه قرص روانگردان و ۷۰ سی سی شربت مخدر در بازرسی از مخفیگاه و پاتوق خرده فروشان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی نقش دارند، پس باید به این نکته توجه کنیم که مواد مخدر یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم، لذا همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم با پلیس باعث ارتقاء نظم اجتماعی در جامعه خواهد شد.