تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798480
شناسه : 3798480
تاریخ :
جبهه حزب‌الله با یگان‌های مختلف آماده مقابله با اسراییل است اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به توان بالای جبهه مقاومت، گفت: جبهه حزب الله با یگان‌های مختلف آماده مقابله با اسراییل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت سید مقاومت سید حسن نصرالله و یاران شهیدش در مصلی بوشهر اظهار کرد: سید حسن نصرالله با تلاش و پیگیری جهادی لبنان به هم ریخته را منسجم کرد.

وی با اشاره به اینکه سید مقاومت حزب الله را منسجم کرد و با تقسیم کار مناسب جایگاه حزب الله را در لبنان احیا کرد افزود: ایشان یک سازمان بزرگ را سازماندهی کرد و نقش مهمی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت.

استاندار بوشهر به مجاهدت‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله با تقویت و سازماندهی حزب الله قهرمان همواره اسرائیل را تحقیر کردند و جایگاه آن را در جامعه جهانی از بین بردند.

وی ادامه داد: حزب الله تمام جنوب لبنان را آزاد کرد و در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد. در حزب الله همه یگان‌ها سازماندهی مجدد شده و فرماندهان جدید می‌توانند به خوبی به وظایف و مأموریت‌ها عمل کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه جبهه حزب الله با یگان‌های مختلف آماده مقابله با اسرائیل است ادامه داد: باید صبر در سختی‌ها، پایداری در راه و ایمان به نصرت الهی را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی جمهوری اسلامی راهبرد فرسودگی و استهلاک دشمن است اضافه کرد: در دفاع مقدس، در یمن این وضعیت را دیدیم و در مقابل اسرائیل هم باید همین راهبرد را ادامه دهیم.