تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798442
شناسه : 3798442
تاریخ :
۱۲۰۰ تردد ایمن شناور به بنادر منطقه عسلویه انجام شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از هزار و ۲۰۰ تردد با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عمران مرادپور طیبی روز دوشنبه در بازدید از شناورهای پهلوگرفته در عسلویه اظهار کرد: پیگیری و نظارت بر ایمنی دریانوردی و مسائل مرتبط با امور رفاهی دریانوردان، در راستای اجرای کنوانسیون‌های بین‌المللی و قوانین و مقررات دریایی و بندری کشور، به‌طور مستمر توسط کارشناسان این مدیریت پایش و انجام می‌شود.

مرادپور با اشاره به شعار روز جهانی دریانوردی مبنی بر «پیش به سوی آینده با اولویت ایمنی»، بیان کرد: نظارت بر رعایت مقررات و الزامات مرتبط با ایمنی در عموم صنایع، به‌ویژه مشاغل مرتبط با صنعت کشتیرانی و دریانوردی به منظور حفظ جان دریانوردان کوشا که نقش کلیدی و محوری در این صنعت ایفا می‌کنند، همواره مورد تأکید کارشناسان مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه است.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تردد انواع تانکرهای نفتی، گازی، شیمیایی و کشتی‌های فله‌بر، کانتینری و سایر شناورهای خدماتی، با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.