تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798408
شناسه : 3798408
تاریخ :
رژیم صهیونیستی خود را برای یک انتقام سخت آماده کند اقتصاد ایران: سنندج_ عضو شورای افتاء کردستان گفت: رژیم صهیونیستی خود را برای انتقام سختی که توسط جبهه مقاومت در راه است آماده کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ماموستا لقمان نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسلمانان اهل سنت کردستان جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این رژیم وحشی و ظالم از نظر ما محکوم و باید از روی زمین محو شوند.

وی گفت: امیدوارم این رژیم فاسد و وحشی به زودی نابود شوند تا ریشه ظلم خشکیده شود.

ماموستا نذیری عنوان کرد: اعلام خبر شهادت بزرگ مرد و قهرمان مقاومت سید حسن نصرالله بسیار دردناک بود.

وی افزود: این بزرگ مردان که در معامله با خدا هستند و جان خود را بیع قرار می‌دهند با اختیار خود تا استکبار را به زمین بزنند در راه اسلام تا همیشه ماندگار هستند.

عضو شورای افتاء کردستان خاطرنشان کرد: اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله در راه خدا به شهادت رسیدند و بعد از آنها در صف شهادت مؤمنان دیگر هم هستند و این ریشه دینی دارد از زمان پیامبر تاکنون همه آمدند و بدون ترس از بنده خدا، برای پیروزی در راه خدا می‌جنگند.

نذیری تصریح کرد: هدف سید حسن نصرالله آزادی غزه و لبنان بود و خواستار بیرون کردن رژیم از این خاک مقدس بود.

وی افزود: در جبهه و جنگ هدف تنها وحدت است که همه باید برای رسیدن به این وحدت که رمز پیروزی دین اسلام است تلاش کنیم.

عضو شورای افتاء کردستان: دلیل سکوت جوامع بین المللی در برابر این همه حمله و بی رحمی ددمنشانه اسرائیل جای سوال دارد.

وی بیان کرد: لازم است که جوامع اسلامی علیه اسرائیل جنایات به پا خیزند تا زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کنند.

نذیری گفت: همه از شهادت سید حسن نصرالله ناراحت هستیم اما پیروزی از آن جبهه مقاومت و نابودی صهیونیستی قطعی است منتها در این راه باید جبهه مقاومت خود را تقویت کند و به قلب رژیم حمله کند.

وی عنوان کرد: گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف با تشدید اقدامات مضحک و بزدلانه رژیم غاصب مستحکم‌تر می‌شود و حتماً آنها تقاص خون‌های پاک و بی گناه را خواهند داد.

عضو شورای افتاء کردستان تصریح کرد: حق همیشه پیروز میدان است و ظلم نابود تا ابد است.

ماموستا نذیری گفت: همه مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین باید به پا خیزند و باید گفت سکوت کشورهای عربی خیانت به مسلمانان است.

وی افزود: امروز اگر این حمله وحشیانه مسکوت بماند، ددمنشی و وحشی‌گری صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود پس لازم است جبهه مقاومت خود را برای یک انتقام سخت آماده کند.

عضو شورای افتاء کردستان عنوان کرد: واکنش به این حرکت وحشیانه رژیم ضروری است و باید واکنش سختی به آنها داده شود تا درست ادبی برای رژیم صهیونیستی و هم پیمانان شیطان صفت آنها باشد و دست آنها را از مناطق مسلمان نشین برای همیشه کوتاه کرد و تا همیشه در مسجد الاقصی شریف نماز آزادی خواند.