تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3798333
شناسه : 3798333
تاریخ :
مورایس: اطلاعات زیادی از استقلال تاجیکستان نداریم اقتصاد ایران: اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌توانم درباره استقلال تاجیکستان زیاد صحبت کنم چون اطلاعات کمی داریم فقط می‌دانم تیم خوبی است و ما هم آماده رویارویی با آن‌ها هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ با بیان اینکه بازی فردا هفته دوم این رقابت‌ها بوده و سپاهان در شهر خود بازی می‌کند، اظهار کرد: انتظار سه امتیاز داریم هرچند که استقلال کیفیت خوبی دارند.

وی افزود: لیگ قهرمانان آسیا ارتقا پیدا کرده و تیم‌ها دارای امکانات و فناوری خوبی هستند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که دسترسی به بازی‌ها و اطلاعات کافی راجع به نماینده تاجیکستان نداشتیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: تاجیکستان تیم ملی خوبی دارد. همچنین بازیکنان سطح بالایی در این کشور هستند که خارج از تاجیکستان بازی می‌کنند و وحدت هنانوف یکی از آنهاست. به آن‌ها خوش آمد می‌گوئیم و امیدواریم که نتیجه دلخواه خود را به دست بیاوریم.

وی درباره شرایط روبه افت تیم خود ادامه داد: این فوتبال است. یک روز می‌بریم یک روز می‌بازیم اما قطعاً ما با بازیکنانی که داریم، دنبال رشد هستیم.

مورایس گفت: نمی‌توانم درباره تیم حریف زیاد صحبت کنم چون اطلاعات کمی داریم فقط می‌دانم تیم خوبی است و ما هم آماده رویارویی با آن‌ها هستیم. فردا مشخص می‌شود که در چه سطحی هستیم

وی درباره سوالی مبنی بر اینکه آیا از هنانوف درباره استقلال اطلاعات گرفته است یا خیر گفت: چشم‌های هنانوف چشمان من نیست!