تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3798315
شناسه : 3798315
تاریخ :
دو حکم دیگر در وزارت ارشاد در راه است اقتصاد ایران: تازه‌ترین خبرها از وزارت ارشاد حکایت از قطعی شدن حضور رائد فریدزاده به عنوان رئیس سازمان سینمای و نیکنام حسین‌پور برای ریاست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیش از یک هفته ازصدور آخرین حکم سید‌عباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گذرد،‌ با این حال هنوز تکلیف معاونت‌های وزارتخانه مشخص نشده است،‌ این در حالی است که اهالی فرهنگ و هنر همچنان منتظر گزینه‌های سید‌عباس صالحی برای کلیدی‌ترین پست‌های ساختمان بهارستان هستند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که با وجود مطرح شدن گزینه‌های بسیار برای معاونت‌های فرهنگی‌، هنری‌‌، مطبوعاتی و قرآنی هنوز گزینه‌ای نهایی نشده و بررسی‌های صالحی و همراهانش در وزارت ارشاد همچنان ادامه دارد.

در میان گزینه‌های مطرح شده‌، حضور نیکنام حسین‌پور به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رائد فریدزاده به عنوان رئیس سازمان سینمایی نهایی شده است.

در معاونت مطبوعاتی نام رضا نوروز‌پور مطرح و در معاونت فرهنگی نیز گزینه‌هایی از جمله نادره رضایی‌،‌ همایون امیرزاده و ... مطرح بوده‌اند‌، اما هیچ یک  از این گزینه‌ها جدی نشده‌اند.

انتهای پیام/