تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3798314
شناسه : 3798314
تاریخ :
کمیته ملی المپیک «حرف آخر» را در مورد تیم فوتبال امید می‌زند! اقتصاد ایران: کمیته ملی المپیک که پیش از این به نقل از دبیرکل خود تمام امور مربوط به «تیم امید» را به فدراسیون فوتبال تفویض اختیار کرده بود، در نشست آتی هیات اجرایی مجدد به این تیم ورود خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید و تصمیم گیری برای آن همیشه محل کش و قوس مدیریتی میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است تا آنجا که حذف و ناکامی دوباره این تیم در بازی های آسیایی هانگژو منجر به ایجاد تنش میان مدیران آنها و رو در رویی رسانه ای شان شد.

بعد از آن بود که تیم فوتبال امید و امور مربوط به آن به فدراسیون فوتبال تفویض اختیار شد. این موضوع بعد از یکی از نشست های هیات اجرایی، توسط مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح شد.

اینگونه شد که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید بدون در نظر گرفته جایگاه کمیته ملی المپیک و نظرات مدیرانش وارد عمل شد و حتی گزینه هایی را برای هم کادر فنی این تیم در نظر گرفت.

با این حال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای نشست آتی خود که روز سه شنبه (۱۰ مهر) برگزار می شود، تیم فوتبال امید و تصمیم گیری برای این تیم را با عنوان «بحث و تصمیم گیری برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید» در دستور کار خود قرار داده است.

قرار است در واقع رویکرد قبلی کمیته ملی المپیک که به نقل از مناف هاشمی مبنی بر تفویض اختیار، در این نشست مجدد بررسی و در قالب «مصوبه» اعلام رسمی شود.

بر این اساس کمیته ملی المپیک از این پس در مورد تیم فوتبال امید همچون دیگر تیم ها و رشته ها، هیچ ورودی برای انتخاب سرمربی یا دیگر اعضای کادر فنی نخواهد داشت و صرفا برای حمایت مالی و معنوی کنار این تیم خواهد بود.