تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798297
شناسه : 3798297
تاریخ :
زیرساخت‌های گردشگری هوایی در هرمزگان توسعه پیدا می‌کند اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار، زیرساخت‌های گردشگری هوایی در استان هرمزگان توسعه پیدا می‎‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری هوایی در رونق اقتصادی و جذب گردشگران اظهار کرد: گردشگری ماجراجویانه به‌ویژه گردشگری هوایی در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های تفریحی برای گردشگران داخلی و خارجی موردتوجه قرارگرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: استان هرمزگان با دارا بودن شرایط جغرافیایی و اقلیمی مناسب، پتانسیل بالایی برای توسعه این نوع از گردشگری دارد و توسعه گردشگری هوایی نه‌تنها می‌تواند به افزایش تعداد گردشگران منجر شود، بلکه به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه نیز کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: فعالیت گردشگری هوایی از ابتدای سال جاری در سواحل غدیر و سورو بندرعباس، جزایر ناز جزیره قشم و ارتفاعات گنو در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و سرمایه‌گذاری در این صنعت، امیدواریم استان هرمزگان به یکی از مقاصد محبوب گردشگران علاقه‌مند به ورزش‌های هوایی و ماجراجویانه تبدیل شود.

در این نشست با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار و با همکاری اداره‌کل فرودگاه‌های استان و مدیریت صنایع‌دستی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم، تعدادی هواپیمای فوق سبک آموزشی به صنعت گردشگری هوایی استان اضافه خواهد شد.