تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798252
شناسه : 3798252
تاریخ :
مسیر مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه می یابد اقتصاد ایران: ارومیه - امام جمعه سلماس گفت: تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی مسیر جبهه مقاومت ادامه خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم سلماس در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با تسلیت و تبریک شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله شهادت بزرگ مردان را سبب افزایش نشاط مجاهدان دانست و افزود: تا نابودی رژیم صهیونیستی این مسیر ادامه خواهد یافت و به کوری چشم دشمنان مسیر سید حسن نصرالله پررهرو خواهد بود.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب، در توصیف دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، به کلمات مجاهد کبیر، شخصیتی باعظمت، یک مکتب، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، اشاره کرد و گفت: پرچمدار جبهه مقاومت یعنی سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و عراق بود.

در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله توسط جنایتکاران صهیونیست، تجمع مردم سلماس در اعتراض به این جنایات دیشب در مصلی امام خمینی ره برگزار شد.

در این مراسم مردم این شهرستان ضمن محکومیت اقدام جنایت کارانه رژیم منحوس صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، در دفاع از حزب‌الله لبنان شعار سر دادند.