تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798200
شناسه : 3798200
تاریخ :
افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری بهاباد در آینده نزدیک اقتصاد ایران: یزد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: مجتمع فرهنگی و هنری بهاباد با تخصیص اعتبار، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عابدی در جریان سفر به بهاباد در نشست با فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد، شهردار و تعدادی از هنرمندان در خصوص جایگاه و نقش فرهنگ، هنر و رسانه، در توسعه و شکوفایی آگاهی بخشی جامعه، اظهار امیدواری کرد که با تعامل با سایر ادارات و نهاد های فرهنگی شهرستان در پیشبرد اهداف همکاری مستمر داشته باشند.

در این نشست در مورد، مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان، انتظارات جامعه هنری و رفع آسیب‌های موجود بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهاباد در رابطه با تعمیر و تجهیز تنها مجتمع فرهنگی و هنری بهاباد گفت: با تخصیص اعتبار این مرکز فرهنگی در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

در ادامه حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهاباد، عابدی با حضور در منزل شخصی هنرمندان پیشکسوت، از نزدیک با آنها به گفتگو پرداخت و در خصوص معضلات فرهنگی و هنری شهرستان بهاباد و از وضعیت هنری و رفاهی هنرمندان آن شهرستان جویا شد.

حسن شیخ زاده، هنرمند تئاتر و پیشکسوت هنرهای نمایشی و محمدحسن محمدی نیا، شاعر پیشکسوت این شهرستان از هرمندانی بودند که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با آنها دیدار کرد و در حاشیه این دیدارها از خانواده این هنرمندان و همچنین فرزند این خانواده با اهدا لوح و کتاب تجلیل بعمل آورد. در پایان این سفر یک روزه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق مسئولین شهرستان و هیئت همراه در معیت اسماعیل زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد و جمعی از هنرمندان از نمایش «نفس عزیز» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد در محل پلاتو انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان بازدید کردند و در حاشیه این بازدید مشکلات انجمن و همچنین تسریع در تجهیز سالن و در خصوص راهکارها رایزنی شد.

گفتنی است در این سفر، سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی، علی جاور از انجمن نمایش استان و خانم امامی کارشناس هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را همراهی کرد.