تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798191
شناسه : 3798191
تاریخ :
افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین در آستانه اشرفیه اقتصاد ایران: آستانه اشرفیه _ فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه از افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۶ واحد مسکن محرومین دیگر در آستانه اشرفیه ساخته می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ حمید یحیی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: با شهادت سید حسن نصرالله خون تازه ای به رگ‌های محور مقاومت و حزب الله تزریق شد.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه از تحویل ۲ واحد مسکونی به مددجویان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: از ۲۹ واحد مسکن مصوب با همکاری کمیته امداد، ۳ مسکن به مرحله بهره برداری رسیده است و در هفته بسیج ۲۶ واحد مصوب دیگر به همت گروه‌های جهادی، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به مرحله بهره برداری می‌رسد.

یحیی پور از ساخت ۷ واحد مسکن مددجویان خارج از مصوب در آستانه اشرفیه خبر داد و بیان کرد: با شناسایی افراد کم برخوردار فاقد مسکن تلاش می‌شود که این ۷ واحد نیز به مرحله بهره برداری برسد.

وی با اشاره به وجود محرومیت در سرفصل‌های مختلف افزود: در شش ماه گذشته در راستای طرح مواسات بیش از ۴۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان آستانه اشرفیه توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه از توزیع ۸۰۰ بسته لوازم تحریر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تعداد ۲۰۸ رأس گوسفند به منظور توزیع بین نیازمندان و مستمندان در مناسبت‌های مختلف ذبح شد.

یحیی پور با اشاره به فعالیت ۱۴۵ گروه جهادی در سطوح مختلف بیان کرد: ۱۷ گروه قشری جهادی شامل جهادگران ورزشکار، بسیج مداحان با روضه‌های خانگی، جامعه پزشکی در عرصه خدمات رسانی ویزیت رایگان، پایش سلامت (خانواده‌های شهدا، ایثارگران و…) و بسیج کشاورزی به صورت ویژه در حال خدمت به افراد کم برخوردار هستند.

وی از فعالیت ۲ برابری گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت در حوزه عتبات عالیات خبر داد و افزود:: ۱۵۰ میلیون تومان پول نقد، ۴ تن و۲۰۰ کیلو برنج، ۱۲ میلیون خوار و بار، در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه سپاه ناحیه به مدت ۲ هفته در خدمت مواکب از جمله اقدامات و کمک به مواکب بوده است.