تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798160
شناسه : 3798160
تاریخ :
خون «سیدحسن» اسرائیل را غرق خواهد کرد اقتصاد ایران: بوشهر- رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: خون« سیدحسن» اسرائیل را غرق خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: رژیم جعلی و موقت صهیونیستی با شهادت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های جهان اسلام و آزادی‌خواهان سراسر عالم، یک گام دیگر به نابودی نزدیک شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران افزود: این خباثت و جنون اسرائیلی‌ها بی‌ارتباط با زخم‌ها و ضربه‌های جبهه مقاومت به این رژیم نیست و خون شهدای عزیزمان آن‌ها را به‌زودی غرق خواهد کرد و پیروزی حزب‌الله و مقاومت را که به فرموده «شهید سیدحسن نصرالله» عزیز قطعی است، سرعت می‌بخشد.

وی گفت: در وصف مجاهدت سید عزیزی که در راه اسلام و آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل؛ خود و فرزندانش همواره پیشگام رزمندگان اسلام بودند و پاره تنش را هم در این مسیر تقدیم کرده بود؛ سخن‌ها گفته شد اما باز هم قلم از توصیف چنین شخصیتی عاجز است.

وی گفت: فقدان ایشان را به حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر بصیر و صبور و مقاوم انقلاب و همه رزمندگان اسلام و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم و با لبیک به پیام ولی فقیه زمان و رهبر مسلمین جهان، از خداوند بزرگ؛ آزادی قدس، نابودی اسرائیل، رهایی فلسطین و شهادت در راهش را آرزو می‌کنم.