تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3798127
شناسه : 3798127
تاریخ :
کنعانی: سید حسن نصرالله شهید شد اما مکتب او زنده است اقتصاد ایران: نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

کنعانی در ابتدا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان  گفت: لبنان عزیز، دولت، ملت و حزب الله لبنان و خاصه به خانواده گرانقدر شهید نصرالله تبریک و تسلیت عرض کنم.

آمریکا از این همه جرم و جنایت هیچ دستاوردی را به دست نخواهد آورد

سخنگوی وزارت خارجه بیان داشت: سید حسن نصرالله شهید شد اما مکتب او زنده است و مرام و مکتب او زنده خواهد ماند. ما تردیدی نداریم که جبهه مقاومت و ملت لبنان مرگ صهیونیسم و جشن آزادی قدس شریف را در آینده نزدیک برگزار خواهند کرد. رژیم غاصب صهیونیستی از اینگونه جنایات طرفی نخواهد بست و شکست ترمیم ناپذیر خود را با توسل به این جنایات هرگز ترمیم نخواهد کرد.

آمریکا نیز از این همه جرم و جنایت هیچ دستاوردی را به دست نخواهد آورد و شکست‌های طولانی خود را در منطقه جبران نخواهد کرد.

وی افزود: به روح سردار شهید نیلفروشان که در مسیر آزادی قدس شریف در جریان حمله تروریستی صهیونیست‌ها به شهادت رسید درود می‌فرستم.  امید داریم خون پاک شهیدان ما هرگز هدر نخواهد رفت.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/