تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3798029
شناسه : 3798029
تاریخ :
دمای هوای استان زنجان افزایش می‌یابد اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از افزایش محسوس دمای هوای این استان طی چند روز آینده خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان ابری است که با بارش باران مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بارش باران با رعد و برق همراه خواهد بود، ابراز کرد: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد که در این میان شهروندان در کنار رودخانه‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا، با بیان اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است، تاکید کرد: شهروندان به هشدارهای که داده می‌شود توجه کنند.

وی با بیان اینکه تا اواخر امروز هوای سرد در استان زنجان همچنان مهمان، افزود: با کاهش دما نیز احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد بر این اساس کشاورزان اقدامات حفاظتی از محصولات را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان «از افزایش دمای هوای استان زنجان از فردا خبر داد و بیان داشت: در شبانه روز گذشته شهر زنجان با دمای پنج درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

رحمان نیا گفت: دمای فعلی شهر زنجان هفت درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چند درجه سانتی گراد کاهش یافته است.