تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797990
شناسه : 3797990
تاریخ :
صحبت‌های پدر شهید نیلفروشان از آخرین دیدارش اقتصاد ایران: اصفهان-پدر شهید نیلفروشان از خاطره آخرین دیدار با فرزندش گفت: قبل از رفتن دیدم که حالات دیگری به او دست داده و می‌گفت که برای پیروزی جبهه مقاومت به لبنان می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حاج مصطفی نیلفروشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی‌ها و خصلت‌های فرزندش اظهار کرد: از ۱۳ سالگی با اضافه کردن یکم سال به شناسنامه خود به جبهه رفت و در ابتدا کردستان همجوار شهید چمران خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی در لشکر نجف به فرماندهی شهید احمد کاظمی، معاون عملیات بود و سپس در لشکر امام حسین (ع)، امام موسی بن جعفر (ع) و … فعالیت داشت.

پدر شهید افزود: با آغاز جنگ در فلسطین و لبنان راهی لبنان شد و در سمت معاون شهید زاهدی برای نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی فعالیت کرد و در کنار این فعالیت‌ها در دانشگاه تدریس هم داشت.

وی با بغض از رفتن او به لبنان در این حوادث اخیر و احوال مادر شهید گفت: مادرش مریض احوال است و همچنان از شهادت او خبر ندارد زیرا تحمل داغ دیگری را پس از دو پسر خود ندارد.

حاج مصطفی گفت: قبل از رفتن به لبنان با همسرش به منزل ما آمدند و من دیدم که حالات دیگری به او دست داده بود و هربار که به اصفهان می‌آمد به گلستان شهدا می‌رفت و می‌گفت که برای ما و پیروزی جبهه مقاومت به لبنان می‌رود.

وی گفت: بسیار به امر رهبر معظم انقلاب توجه داشت و بسیار به پدر و مادر خود احترام می‌گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه بود که به عنوان یکی از فرماندهان کلیدی محور مقاومت شناخته می‌شد و در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ در حمله اسرائیل به بیروت به شهادت رسید.