تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3797983
شناسه : 3797983
تاریخ :
سکوت فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مورد نتایج تیم ملی موج‌سواری! اقتصاد ایران: طبق اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی موج سواری در مسابقات جهانی دانمارک شرکت کرد اما نتیجه و عملکرد ورزشکاران این تیم در سایت فدراسیون ایران ثبت شده و نه فدراسیون جهانی.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روز ۲۸ شهریور بود که سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی خبر از اعزام تیم ملی موج سواری ایران به مسابقات جهانی در دانمارک داد اما در این خبر اشاره ای به اسامی ملی پوشان اعزام به این رویداد مهم و بین المللی نشده بود.

در شرایطی که چند روز از پایان این رقابت ها گذشته است، هنوز خبری از نتایج و عملکرد ملی پوشان کشورمان در این سایت منتشر نشده تا مشخص شود اعضای تیم ملی که در مسابقات جهانی شرکت کرده بودند به چه عناوینی دست یافته اند.

عدم اطلاع رسانی در مورد نتایج جهانی تیم ملی موج‌سواری!
خبر اعزام ملی پوشان که در آن هیچ اشاره ای به اسامی تیم ملی نشده است

هر چند در سایت فدراسیون جهانی اسامی چند ملی پوش موج سواری ایران دیده می شد اما نتایج کلی ورزشکاران کشورمان که از سوی فدراسیون ۷ نفر اعلام شده بود در این سایت نیز دیده نمی شود تا ابهامات در مورد عملکرد این ورزشکاران بیشتر شود.

عدم اطلاع رسانی در مورد نتایج جهانی تیم ملی موج‌سواری!
بخش اطلاع رسانی انجمن موج سواری که هیچ خبری در آن وجود ندارد!

خبرنگار مهر برای دستیابی به نتایج و عملکرد تیم ملی موج سواری بارها با مسئولان این فدراسیون و رئیس انجمن موج سواری ارتباط گرفت اما موفق به دریافت اطلاعات به دلیل عدم پاسخگویی آنها نشد. ضمن این که سخنگوی فدراسیون نیز پاسخگویی در این مورد را به امروز و فردا موکول کرد.

عدم اطلاع رسانی در مورد نتایج جهانی تیم ملی موج‌سواری!

تصویری از تیم اعزامی ایران به مسابقات دانمارک که هیچ خبری از نتایج آنها منتشر نشده است

در شرایطی که هنوز هیچ خبری در مورد نتایج و عملکرد تیم اعزامی به دانمارک در سایت فدراسیون منتشر نشده و در اختیار رسانه ها هم قرار داده نشده است، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد این تیم بلافاصله پس از بازگشت به ایران راهی چین شده است تا در یک دوره مسابقه دیگر شرکت کند!

پرسش از فدراسیون انجمن های ورزشی، مسئول انجمن موج سواری و سایر عواملی که باید در این مورد اطلاع رسانی می کردند این است که چرا نباید عملکرد و جایگاه ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی اطلاع رسانی شود؟ آیا همه افرادی که به این مسابقات اعزام شده بودند ورزشکار بودند؟ آیا اتفاق حاشیه ای پیرامون این تیم رخ داده که برای اطلاع رسانی آن با مشکل مواجه شده اند؟

گروه ورزشی خبرگزاری مهر آماده انتشار پاسخ و توضیحات این فدراسیون است.