تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3797977
شناسه : 3797977
تاریخ :
فلورنتینو پرز در برابر جهانیان شرمنده شد اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه رئال مادرید گفت: هواداران اتلتیکومادرید آبروی اسپانیا را بردند. این دربی را جهان تماشا می‌کند. مقابل افکار عمومی جهان شرمنده شدیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری فارس: دربی اتلتیکو  رئال با گلزنی کوره‌آ در دقایق پایانی به تساوی یک بر یک رسید. رئال پیش از این توسط میلیتائو پیش افتاده بود. شاید مهم‌ترین اتفاق بازی واکنش هواداران اتلتیکو در لحظات پا به توپ شدن وینیسیوس بود. آنها هر لحظه که وی به توپ می‌رسید او را هو می‌کردند و علیه‌ش شعار می‌دادند.

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در پایان بازی به شدت از رفتار هواداران اتلتیکومادرید ابراز تاسف کرد و گفت: این اتفاقات بسیار ناراحت‌کننده و غیرقابل‌قبول هستند. نژادپرستی در هیچ بخشی از فوتبال و جامعه جایگاهی ندارد.رئال مادرید همیشه مدافع ارزش‌هایی همچون احترام و برابری بوده است.

پرز ادامه داد: ما در حال همکاری با لیگ اسپانیا و مقامات قضایی هستیم تا تمامی افراد مسئول این رفتارها شناسایی شوند و برخورد مناسبی با آن‌ها صورت گیرد. این مسئله‌ای است که نباید بدون واکنش بماند.

مدیرعامل خشمگین رئال مادرید گفت: فکر می‌کنم که لیگ اسپانیا قدم‌های مثبتی برداشته، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. باید قوانینی سخت‌گیرانه‌تر و مجازات‌های شدیدتری وضع شود تا این رفتارها تکرار نشوند. فوتبال باید محیطی امن و محترمانه برای همه باشد.

پرز درباره پرتاب اشیا مانند فندک و بطری آب از سوی برخی هواداران اتلتیکو اظهار داشت: رفتاری بسیار ناپسند و خطرناک است. پرتاب اشیا به سمت بازیکنان نه تنها نشان‌دهنده عدم احترام است، بلکه می‌تواند خطرات جدی جانی به همراه داشته باشد. امیدواریم که مقامات این موضوع را به‌سرعت مورد بررسی قرار دهند.

پرز در پایان خاطر نشان کرد: هر باشگاهی مسئول رفتار هواداران خود است. البته این به معنای متهم کردن تمام هواداران اتلتیکو نیست، چرا که اکثریت آن‌ها به فوتبال عشق می‌ورزند.اما در مورد این اقلیت کوچک، باشگاه اتلتیکو باید اقدامات مناسبی انجام دهد تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

 

پ