تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3797915
شناسه : 3797915
تاریخ :
اسفندیاری‌فر: باخت‌مان قابل پیش‌بینی بود/ دیر بسته شدیم اقتصاد ایران: مدیرفنی تیم شهرداری مسجدسلیمان می‌گوید تیمش به دلیل بسته شدن دیرهنگام بودجه، دیر بسته شده و آنها از قبل و روی کاغذ هم پیش‌بینی شکست مقابل نفت و گاز در دور رفت را می‌کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

مهرزاد اسفندیاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 5-5 تیمش مقابل تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: تا یک حدی این باخت قابل پیش‌بینی بود چون تیم را دیر بستیم. از نظر بودجه ای دیر تامین شدیم و دیرتر به نسبت سایر مدعیان تیم را بستیم. آن زمان 90 درصد کشتی‌گیران تاپ و درجه یک خوزستان با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند، ضمن اینکه بیشترین سهم در اردوی مسابقات جهانی امیدها و اوزان غیر المپیکی را خوزستان دارد همانطور که بیشترین ملی‌پوش المپیک را هم این استان داشت و همه اینها دست‌مان را بست.

وی تاکید کرد: بچه‌ها اما بیشتر از آن چه فکر کردیم کشتی گرفتند. روی کاغذ سمت تیم مقابل سنگینی می‌کرد، با این وجود اگر دو کشتی‌گیرمان گیر نمی‌افتادند، ما نفت و گاز را 7-3 می‌بردیم. محمد حسین‌وند در 55 کیلوگرم از حریفش جلو بود اما روی فیتوی خودش ضربه شد. عارف محمدی در 63 کیلو، 3-صفر از کشتکار پیش بود اما او هم روی کول‌انداز خودش گیر افتاد و ضربه شد. اگر بچه‌ها یک مقدار حواس جمع بودند، ما نفت و گاز را برده بودیم.

اسفندیاری‌فرد با اشاره به استفاده تیمش از اسلاویک گالستیان و مالخاز آمویان ارمنی در رقابت‌های دور رفت، تصریح کرد: ترکیب ما در هر دو مبارزه خوب جواب داد خصوصا حضور دو ارمنی که کشتی‌های خوبی برای ما گرفتند. همینطور حجت رضایی در 72 کیلو و شاهین بداغی در 82 کیلوگرم نشان دادند می‌توانند سرمایه‌های خوبی برای کشتی فرنگی کشور باشند در اوزانی که یک مقدار خلاء داریم. حجت رضایی که از 67 کیلو آمده با سجاد ایمن طلب که از مدعیان این وزن هست، کشتی خوبی گرفت و با اقتدار او را برد، بداغی هم با اینکه در 82 کیلوگرم تازه وارد است، اما پژمان پشتام را با یک کشتی حساب شده و قشنگ برد. از خوبی‌های لیگ این هست که به کشتی‌گیرانی که دنبال مطرح شدن هستند، فضا می‌دهد خودشان را نشان دهند.

مدیرفنی تیم شهرداری درپاسخ به این سوال که آیا این تیم در دور برگشت هم از کشتی‌گیران خارجی‌اش استفاده خواهد کرد؟، گفت: بله، چون دنبال این هستیم که به عنوان تیم اول به مرحله پایانی صعود کنیم تا راه رسیدن‌مان به فینال راحت‌تر باشد. شکست 5-5 دور رفت را حتما در دور برگشت جبران خواهیم کرد. یک زمانی بود که وقتی تیم را ارنج می‌کردی، نتیجه از قبل معلوم بود اما اکنون خیلی از جوان‌ها مدعی هستند و می‌توانند قهرمانان بزرگ را در لیگ ببرند، با این حال ما این توانایی را داریم که این شکست را جبران کنیم.

وی درباره تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی عنوان کرد: تیم منسجم و یکدستی بودند که در مقایسه با ما، فرصت کافی برای بستن تیم داشتند و از 2-3 ماه ترکیب‌شان مشخص بود، با این وجود اگر اشتباهات فردی را نداشتیم، شکست‌شان می‌دادیم.

اسفندیاری‌فر همچنین درباره عدم تمایل ملی‌پوشان المپیکی به حضور در لیگ برتر گفت: از یک جهت شاید برخی در فرم آمادگی نباشند و اینکه تمایل خودشان هم به شکلی است که کشتی نگیرند این فکر هم منطقی است.

انتهای پیام/