تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3797671
شناسه : 3797671
تاریخ :
مدیر پاختاکور آمار شهر قدس را از AFC گرفت اقتصاد ایران: با گذشت بیش از دو هفته از زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس این استادیوم همچنان برای حریفان پرسپولیس و استقلال ایده‌آل به نظر نمی‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: با گذشت بیش از دو هفته از زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس این استادیوم همچنان برای حریفان پرسپولیس و استقلال ایده‌آل به نظر نمی‌رسد.

 استقلال تهران در چهارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس با شرایط عجیب و غریبی میزبان الغرافه قطر بود قطعی برق در شب قبل از مسابقه در حین تمرین بازیکنان تیم الغرافه و آتش سوزی در اثر اتصالات برقی که منجر به سوختگی دو تن از افراد حاضر در ورزشگاه شهر قدس شد. به علاوه مسائل مربوط به آمبولانس اورژانس همچنین نور ناکافی در حین برگزاری مسابقه تیم‌های استقلال و الغرافه همه و همه باعث شد تا شرایط برای اعضای تیم الغرافه عجیب و غریب به نظر برسد.

از سوی دیگر خرابی آسانسور ساختمان ورزشگاه برای جابجایی اعضای همراه تیم الغرافه نیز یکی دیگر از مواردی بود که باعث شد مهمان قطری استقلال از این حیث با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه شود.

حالا و در آستانه برگزاری دیدار تیم‌های پاختاکور و پرسپولیس در همین ورزشگاه خبردار شدیم مدیران باشگاه ازبک در رابطه با شرایط برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهر قدس اطلاعات دقیقی در این باره کسب کرده‌اند.

گرچه اعضای این تیم یک جلسه تمرین پیش از برگزاری این مسابقه را در ورزشگاه شهر قدس تجربه خواهند کرد اما با این وجود مطلع شدیم اطلاعات کاملی در رابطه با وضعیت چمن، شرایط نور ورزشگاه و مواردی از این دست را در ارتباط با بازی اول خارج از خانه‌شان مقابل پرسپولیس از نماینده AFC دریافت کرده‌اند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و القرار فردا دوشنبه نهم مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

پ