تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797661
شناسه : 3797661
تاریخ :
آتش نشانی صباشهر برای ارائه خدمات به شهروندان آمادگی کامل دارد اقتصاد ایران: شهریار- شهردار صباشهر با تاکید بر ضرورت نظارت و کنترل دقیق خودروها و وسایل و تجهیزات اطفای حریق گفت: آتش نشانی صباشهر برای ارائه خدمات به شهروندان از آمادگی کامل برخوردار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ایمنی و آتش نشانی، ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های آتش‌نشانان، اظهار کرد: آتش نشانان سمبل و مظهر خدمت خالصانه، ایثار و شجاعت هستند که در سخت‌ترین شرایط، فداکارانه تلاش می‌کنند.

شهردار صباشهر از آمادگی آتش نشانی این شهر برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و عنوان کرد: یکی از ضروریات هر شهر توجه به ایمنی و آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث و بحران‌های احتمالی است و در این خصوص شاهد تمرین و کسب آمادگی و مهارت‌های ضروری برای انجام عملیات‌های گوناگون آتش نشانان هستیم تا انشاالله بتوانیم زمینه ایمنی بیشتر را برای شهروندان عزیز صباشهر فراهم کنیم.

برنجی آمادگی و پیشگیری از حوادث و مقابله با سوانح طبیعی و انسان ساز را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: آمادگی کامل پرسنل، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه جهت مقابله با حوادث و نحوه دسترسی به آنها همواره مورد توجه و تاکید مدیریت شهری بوده است.

وی در ادامه بر ضرورت بازدید دوره‌ای و نظارت و کنترل دقیق خودروها، وسایل و تجهیزات اطفای حریق و نجات توسط آتش نشانی شهرداری صباشهر تاکید کرد و افزود: تمامی این اقدامات در صباشهر تاکنون به درست ترین شکل ممکن انجام شده است.

شهردار صباشهر در ادامه به برخی مأموریت‌های آتش نشانی اشاره و اظهار کرد: اطفای حریق یکی از کارهای مهم در حوزه آتش نشانی است برخی دیگر از مأموریت‌های این عزیزان مربوط به امداد و نجات افراد و محبوس شدگان در حوادث مختلف مثل آسانسور و خودرو است که در این راستا توصیه می‌شود به آموزش در حوزه ایمنی و پیشگیری از حوادث محتمل توجه ویژه صورت گیرد.