تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3797616
شناسه : 3797616
تاریخ :
حمله شدید شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی به نتانیاهو اقتصاد ایران: مهاجران صهیونیست اسکان داده شده در مناطق شمال فلسطین اشغالی با انتقاد شدید از نتانیاهو از وی پرسیدند، چرا مشکل ما برای بازگشت به این مناطق به رغم ترور دبیر کل حزب الله حل نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه خبر داد، در سایه عملیات ترور (سید) حسن نصر الله، شهرک نشینان ساکن شمال (فلسطین اشغالی) در پیامی‌شدید اللحن از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ انتقاد و از وی خواستند به سرعت برای بازگشت سریع آنها به این منطقه چاره اندیشی کند.

این شهرک نشینان با اشاره به شکست اقدامات نتانیاهو ضمن اعطای اولتیماتوم به وی، از او خواستند تا برای تحقق خواسته‌های شان حتی به فکر حمله زمینی به لبنان باشد.

این رسانه عبری زبان در گزارش خود اعتراف کرد، در پی ترور دبیر کل حزب الله لبنان، لحن اعتراضات شهرک نشینان شمال (فلسطین اشغالی) افزایش پیدا کرده است، آنها در پیامی‌شدید اللحن به نمایندگی از هزاران نفر از شهرک نشینان این منطقه نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ را خطاب قرار داده و به وی گوشزد کردند خواهان تغییرات عمیقی در سیاست‌های امنیتی اسرائیل هستند.

شهرک نشینان در بخشی از پیام خود اعتراف کردند، حتی ترور سلسله مراتب رهبری حزب الله هم نمی‌تواند مانع از ادامه اقدامات این سازمان در شمال (فلسطین اشغالی) باشد و همواره این نگرانی در رابطه با احتمال تکرار حوادث 7 اکتبر (طوفان الاقصی) در این منطقه هم وجود دارد.

آنها در پیام خود اعتراف کردند، به رغم عملیات صورت گرفته، این واقعیت تلخ را هم باید در نظر داشت که به سرعت جایگزین‌‌هایی به عنوان رهبران جدید در راس هرم این سازمان حضور پیدا کرده و جانشین افراد ترور شده خواهند شد، و همانطور که قبلا هم شاهد آن بودیم، گرچه ترور رهبران می‌تواند تاثیراتی بر روحیه سازمان داشته باشد اما بارها ثابت شده است که با ترور هر فرمانده در مدت زمان کوتاهی جانشینی برای وی تعیین و فعالیت‌های فرد ترور شده بدین شکل ادامه پیدا می‌کند.

شهرک نشینان در بخش دیگری از پیام خود به طور شفاف اعلام کردند: تا زمانی که امنیت کامل و بلند مدت آنها تامین نشود، هرگز حاضر به بازگشت به این مناطق نخواهند بود و ساختار رهبری اسرائیل باید تضمین بدهد که عملیاتی همچون 7 اکتبر در بلند مدت در شمال به وقوع نخواهد پیوست.

به گفته این شهرک نشینان حاضر نیستند به اردک‌های برای شکار شدن تبدیل شوند.

انتهای پیام/