تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797602
شناسه : 3797602
تاریخ :
شهادت سید حسن نصرالله ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند اقتصاد ایران: ایلام-فرماندار ویژه دهلران گفت: شهادت سید حسن نصرالله ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی عصر یکشنبه در اجتماع مردم شهرستان دهلران گفت: شهید سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، معنای لبیک یا حسین (ع)، را برای ما معنا کرد.

وی افزود: معنای لبیک یا حسین (ع) یعنی سر فرزندت را در دامن بگیری و بگویی فرزندم فدای تو، لبیک یا حسین (ع) یعنی فدا شدن در راه حق و حقیقت و فرزندانت را برای جهاد در راه خدا فدا کنی و خود هم شهید راه حق و دفاع از مظلومان در برابر ظالمان زمان شوی.

صادقی با اشاره به اینکه شهادت ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند، افزود: امروز فرهنگ حسینی ماندگارتر شده و با شهادت سید حسن نصرالله، جهاد و مقاومت بیشتر از گذشته ماندگار خواهد بود.

فرماندار ویژه دهلران با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در این مراسم، اظهار کرد: این شخصیت بزرگ در سال‌های گذشته از عظمت و اقتدار مردم منطقه دفاع کرد و در وسط میدان نبرد حضور داشت و جانش را برای ارزش‌ها و دفاع از دین و مردم فدا کرد و نامش برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.

صادقی با قدردانی از مقام معظم رهبری و رییس جمهور برای اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور اظهار کرد: مردم مرزدار و ولایت مدار دهلران با این حضور، پایبندی خود را به نظام و ولایت نشان داده و امروز در جای جای ایران اسلامی، ملت‌های مسلمان و آزاده جهان شاهد عزاداری برای رهبر مقاومت است.