تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3797551
شناسه : 3797551
تاریخ :
رفیعی: به درک متقابلی با کادر فنی رسیده‌ایم اقتصاد ایران: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بر اساس عملکرد تیم کاملا مشخص است که کادر فنی و بازیکنان الان به یک تیم خوب تبدیل شده‌ایم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادر فنی داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سروش رفیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس - پاختاکور اظهار داشت: همیشه تغییرات نیاز به زمان دارد. ما هم کارمان را با تغییرات زیاد و چالش‌های زیادی شروع کردیم. هم حاشیه‌های زیادی اطراف تیم بود و هم رفت و آمد بازیکنان اما به نظرم بر اساس عملکرد تیم کاملا مشخص است که کادر فنی و بازیکنان الان به یک تیم خوب تبدیل شده‌ایم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادر فنی داریم. فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد تیم تا اینجا راضی بودند. به نظر من تیم ما می‌تواند خیلی بهتر از این باشد و در آینده تیم بهتری می‌بینیم. فردا هم اولین بازی ما در خانه و در بالاترین سطح آسیا است. خیلی دوست داشتم این بازی در ورزشگاه آزادی باشد و از حضور حداکثری استفاده کنیم اما شرایط مهیا نیست و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا هر چه زودتر شرایط مهیا شود. فردا هم هواداران می‌توانند انرژی مضاعفی برای ما باشند.

بازیکن پرسپولیس درباره تمجید علی دایی از عملکرد پرسپولیس گفت: علی آقا لطف دارند. دوستان دیگری هم صحبت کردند و لطف دارند. با شناختی که از دایی دارم، معمولا الکی از تیمی تعریف نمی‌کند. اینجا تیم اوست و محبت دارد.

ادامه دارد...