تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3797545
شناسه : 3797545
تاریخ :
خودرو آفرود منحصربه‌فرد فورد برای یافتن «پاگنده» معرفی شد! اقتصاد ایران: فورد با معرفی خودرو آفرود منحصربه‌فردی براساس برونکو، مردم را به ماجراجویی و اکتشاف تشویق می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فورد آفرودری قدرتمند به‌ نام برونکو Sasquatch Searcher معرفی کرد. نام «ساسکواچ» به موجودی افسانه‌ای شبیه به «پاگنده» اطلاق می‌شود. فورد می‌‌‌خواهد مسابقه‌ای ویژه برگزار کند و به برنده‌اش این خودرو را هدیه دهد.

خودرو جدید فورد براساس مدل دودر برونکو با پکیج ساسکواچ طراحی شده است. فورد با افزودن امکاناتی نظیر نوار نور سقفی و دوربین‌های آفرود و پوشش استتاری جنگلی، این خودرو را برای «جست‌وجوی موجود افسانه‌ای پاگنده» تجهیز کرده است.

چراغ عقب خودرو فورد برانکو ساسکواچ سرچر
Ford

برونکو ساسکواچ سرچر به امکانات رفاهی همچون چادر و صندلی‌های کمپینگ و فضای داخلی لوکس مجهز است تا تجربه‌ی کمپینگ دلپذیری را برای راننده فراهم آورد.

تایر جلو خودرو فورد برانکو ساسکواچ سرچر
Ford

هدف اصلی فورد از برگزاری مسابقه، تشویق مردم به ماجراجویی و اکتشاف است. اگرچه موضوع اصلی مسابقه یافتن «پاگنده» است، فورد می‌گوید به‌دنبال ایجاد تجربه‌‌ای هیجان‌انگیز و تعاملی برای مخاطبان خود می‌گردد.

چراغ جلو خودرو فورد برانکو ساسکواچ سرچر
رکاب در جلو خودرو فورد برانکو ساسکواچ سرچر

شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقه، باید به حساب رسمی اینستاگرام برونکو مراجعه کنند و با حل پازل‌های متنوع، به‌دنبال یافتن سرنخ‌های پنهان باشند. برخی از این سرنخ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت منتشر شده‌اند و برخی دیگر در محیط‌های طبیعی دردسترس هستند.

مقالات مرتبط
  • فورد برونکو ۲۰۲۱ رونمایی شد
  • مدل ۲۰۲۵ خودرو فورد F-150 با حذف یک ویژگی نمادین عرضه می‌شود

فورد با معرفی پکیج آفرودی «ساسکواچ» برای مدل Bronco Sport، به علاقه‌مندان خودروهای آفرودی با بودجه‌ی کمتر، امکان تجربه‌ی رانندگی در طبیعت را فراهم کرده است. این بسته که شامل لاستیک‌های بزرگ‌تر و تجهیزات آفرودی می‌شود، به برونکو اسپرت قابلیت‌های آفرودی بیشتری می‌بخشد. بااین‌حال، برای بهره‌مندی از این ویژگی‌ها علاقه‌مندان باید تا اوایل سال ۲۰۲۵ صبر کنند. قیمت پایه‌ی برونکو با پکیج ساسکواچ از ۴۱٬۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.