تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797541
شناسه : 3797541
تاریخ :
رانش در راه های اصلی مازندران/ تردد برقرار است اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اژ رانش در محورهای اصلی استان نظیر هرتز و کندوان خبر داد و گفت: این محورها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان مازندران گفت: این بارش‌ها در شهرهای نوشهر، نور و ساری و سوادکوه و بخش‌های مختلف منجر به بروز خسارت‌هایی شده است.

وی انسداد محورهای روستایی را از جمله تبعات این بارش‌های شدید بیان کرد و گفت: با تلاش همکاران این راه بازگشایی شد و شاهد رانش زمین در روستای پاچی بودیم که منجر به انسداد راه‌های برخی روستاها شد.

وی انسداد برخی محورهای روستای سوادکوه از جمله کسلیان و ولوپی را از دیگر خسارت‌های سیلاب بیان کرد و گفت: انهار و سردهنه های زراعی در محور خطیر کوهی دچار خسارت شدند.

محمدی به انسداد محور کندوان و ریزش و رانش در این محور اشاره کرد و گفت: این محور شامگاه امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: در محور هراز در محدوده شاه زید نیز شاهد ریزش سنگ بودیم که با تلاش راهداران مسیر بازگشایی شد و در منطقه جوارم سوادکوه نیز شاهد رانش بودیم.

وی از بازگشایی مسیرهای اصلی و برقراری قرارداد در این محورها خبر داد.