تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3797503
شناسه : 3797503
تاریخ :
پاکسازی ورزشگاه مشهد از حشره عجیب! اقتصاد ایران: مسئولان ورزش آستان قدس درصدد هستند چمن ورزشگاه امام رضا (ع) را در شرایط ایده‌آل در اختیار تیم‌ ملی بگذارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: مسئولان ورزش آستان قدس درصدد هستند چمن ورزشگاه امام رضا (ع) را در شرایط ایده‌آل در اختیار تیم‌ ملی بگذارند.

در شرایطی که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به طور رسمی به‌عنوان میزبان دیدار ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی معرفی شده، نگرانی‌هایی بابت وضعیت چمن این ورزشگاه وجود دارد.

آخرین باری که ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان یک مسابقه رسمی از فوتبال ایران بود به هفته دوم لیگ برتر برمی‌گردد که بازی ذوب‌آهن و هوادار در مشهد برگزار شد. در حاشیه آن مسابقه تصاویری از وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه منتشر شد. همچنین سرمربیان دو تیم هم به انتقاد از وضعیت چمن پرداختند.

نکته دیگری که در جریان بازی ذوب‌آهن و هوادار به چشم آمد، هجوم یک حشره ناشناخته به ورزشگاه و وجود تعداد زیادی از این حشره بود. چند روز بعد مشخص شد که این حشره «سِنَک» نام دارد.

حالا با توجه به قطعی شدن میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) از بازی ایران و قطر، مسئولان اداره ورزش آستان قدس رضوی به‌عنوان متولی ورزشگاه درصدد است تا چمن را در وضعیت ایده‌آل قرار بدهند.

در این راستا عملیات ترمیم چمن آغاز شده و از طرف دیگر سمپاشی‌های لازم هم صورت گرفته تا در فیفادی آینده چمن ورزشگاه امام رضا (ع) به شرایط مطلوب برسد و دیدار ایران و قطر در بهترین شرایط در مشهد برگزار شود.