تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797485
شناسه : 3797485
تاریخ :
برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی اقامه نماز در همدان اقتصاد ایران: همدان ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی اقامه نماز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قمری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی نماز جماعت در مدارس، از برنامه‌های اصلی و مهم آموزش و پرورش است، اظهار کرد: بهترین تبلیغ برای ترویج نماز در بین دانش آموزان، تبلیغ عملی مدیران و معلمان در مدرسه است که این حرکت فرهنگی با حضور مسئولین مدارس در نماز جماعت محقق خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ابلاغ منشور اقامه نماز در مدارس توسط وزارت متبوع و در راستای اقدام به بندهای تفاهم نامه های وزارتی درخصوص اجرای این منشور کشوری، دوره آموزشی و توانمندسازی، ائمه جماعات روحانی و فرهنگی، مدیران مدارس هر سه دوره تحصیلی، دبیران درس دین و زندگی دوره آموزش متوسطه دوم و آموزگاران پایه سوم ابتدایی برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: مدیران مدارس می بایست ضمن تمهید مقدمات لازم جهت شرکت در این دوره و ابلاغ به تمامی افراد، زمینه ی برگزاری این برنامه ی مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش را فراهم نمایند.