تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797474
شناسه : 3797474
تاریخ :
تیم های واکنش سریع هلال‌احمر زنجان آماده اعزام به لبنان هستند اقتصاد ایران: زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان به منظور امدادرسانی و کمک به مجروحان آماده اعزام به لبنان هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی با تسلیت شهادت سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب اللّه لبنان و همراهان شهیدشان افزود: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه های هلال، جوانان و تیم درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران آماده اعزام به لبنان برای ارائه خدمات امدادی و درمانی هستند.

وی تاکید کرد: این تیم های بیان شده و تیم های سحر، در راستای کمک به مجروحان و جنگ‌زدگان لبنانی براساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک های بشردوستانه و امدادرسانی به مردم آلام‌دیده در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در همه شعب هلال احمر استان با همراهی و مشارکت امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه های هلال و جوانان هلال‌احمر با برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک به مردم مظلوم و ستمدیده لبنان، یمن و غزه در مصلاهای نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران در سطح استان کردند.

هاشمی اظهارداشت: کارکنان، نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان زنجان اعم از امدادگران، نجاتگران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که علاقمند به ارایه خدمات امدادی و درمانی به هموطنان جنگ زده در لبنان هستند، می توانند از طریق لینک https://rcs.ir/portal/CustomForms/2173 اقدام به نام نویسی در این طرح بشردوستانه کنند.