تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3797457
شناسه : 3797457
تاریخ :
نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی و آزادی قدس شریف قطعی است اقتصاد ایران: کمیسیون فرهنگی مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی و آزادی قدس شریف قطعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، فرمانده کم‌نظیر جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت که خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برانگیخت، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز هم‌نوا با سایرین، بیانیه‌ای صادر کرده، که در آن تصریح می‌کند: بر اساس سنت الهی اثرات وجودی این شهید و مجاهد کبیر نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی را قطعی و آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

فضّل اللّه الْمجاهدین علی الْقاعدین أجْرًا عظیمًا
شهادت و کسب اوج افتخار در محضر انبیا و اولیاء الهی توسط سید عزیز جبهه مقاومت، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (علی الله مقامه) از یک سو نشانه عظمت روحی تربیت‌شدگان مکتب نبوی و علوی (صلوات‌الله علیهم) و از سوی دیگر اوج رذالت و خباثت دشمنان ملت‌های آزاده و مسلمان است.

قلم و بیان از توصیف خلق حماسه‌های حزب‌الله و فرمانده کم نظیر آن سید حسن نصرالله عاجز است؛ آن شهید عزیز را نصرالله نامیدند و به راستی همراه وی نصر و یاری ذات اقدس الهی عجین گردیده بود و زین پس نیز خون آن شهید موفقیت‌های این راه را تضمین خواهد کرد.

ضربه سنگین طوفان الاقصی همه دیدگاه نظامی- امنیتی رژیم اسرائیل را فرو ریخت و ضربات هوشمند جبهه مقاومت سبب شد شهرک‌نشین‌های شمال فلسطین اشغالی ناگریز به فرار شده و سرگردان از اقدامات حزب‌الله آواره گشتند؛ از طرفی جنایات رژیم جعلی اسرائیل افکار عمومی جهان را بر علیه آن برانگیخت و شکست‌های پی‌درپی این رژیم سبب شد تا برای جبران شکست در میدان رزم، دست به ترور و قتل‌عام گسترده زنان و کودکان غزه و لبنان بزند؛ اما همه می‌دانند که ساخت مستحکم جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان به برکت خون شهدا به ویژه سید مقاومت نه تنها فرو نخواهد ریخت، بلکه بر اساس سنت الهی اثرات وجودی آن شهید و مجاهد کبیر نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی را قطعی و آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد.

گرچه امسال را باید عام‌الحزن مستضعفان جهان و امت اسلام دانست، ولی به برکت خون مطهر شهدا و عزم و اراده مستحکم مجاهدان جبهه مقاومت، شاهد وحدت و انسجام این جبهه خواهیم بود و به عنایت الهی، توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فدا و هدایت‌های ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، در آینده نزدیک فتح و ظفر رقم خواهد خورد. ان‌شاءالله

الیس الصبح بقریب.»