تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797421
شناسه : 3797421
تاریخ :
شهید «سیدحسن نصرالله» سالها در آرزوی شهادت بود اقتصاد ایران: شمیرانات- امام جمعه لواسان گفت: شهید سیدحسن نصرالله سالها در آرزوی شهادت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهادت آرزویی بود، که سالها در پی آن بود.

وی با بیان این که محور مقاومت یکی از برجسته ترین مردان میدان خود را از دست داد، سیدحسن کسی نبود، که کناری نشسته و نظریه پردازی کند، او عمر و جوانی خود را در میدان های مختلف صرف کرد.

امام جمعه لواسان افزود: شهید حسن نصرالله نخبه سیاسی و سخنوری بود، که بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش برآب می کرد و اجازه نمی داد، آن نقشه ها عملیاتی شود.

وی با بیان که سیدحسن نصرالله توانست تمام نگاه ها و جناح ها را به سوی جبهه مقاومت متوجه کرد گفت: این شهید در سال 2000 بابت فرار صهیونیست ها از جنوب لبنان شد و در سال 2006 نیز با گروگان گرفتن یک افسر صهیونیست سبب آزادی تمام اسرای جبهه مقاومت شد.

ایمانی گفت: ما اگر برای گرفتن انتقام شهید اسماعیل هنیه زودتر اقدام می کردیم، تا صهیونیست ها تصور نکنند، دست ما بسته است و تا این نقطه جلو بیایند، امروز نیز باید بدانیم، راه حل مشکل در صبر و عقب نشینی تاکتیکی نیست، چرا که دشمنان ما نشان دادند، که به هیچ مرحله ای از عقب نشینی ما قانع نیستند و راه آن است، که وارد میدان شویم و مواردی را مطرح نکنیم، که حاکی از نگرانی ما از آینده باشد.