تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797382
شناسه : 3797382
تاریخ :
شکست آل صهیون نزدیک است اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با صدور پیامی گفت آل صهیون شکست می خورد و پیروزی نزدیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی در پیامی شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت و دبیر کل حزب الله لبنان، سردار حاج عباس نیلفروشان و دیگر شهدای حزب الله را تسلیت و تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شرایط کنونی جبهه مقاومت به ویژه در سال های اخیر نشان داده است رویکرد مردمی و خیزش امت اسلامی با بیداری ملت های مسلمان شکست قابل توجهی را بر پیکره دشمن و جنایتکاران بشری به ویژه رژیم صهیونیستی وارده است و این حرکت های بزدلانه در ترور رهبران جبهه مقاومت توقفی در مسیر عزتمندانه آزادی قدس و برقراری حکومت اسلامی نخواهد داشت.

با شهادت سید حسن نصرالله حرکت حزب الله قوی تر و منسجم تر پیش می‌رود هر چند رژیم صهیونیستی خیال باطل و تصور اشتباهی را دنبال می کند که با حذف فرماندهان به خواسته خود می رسد اما خودشان می دانند که پیکره جبهه مقاومت قوی تر از آن است که می پندارند.

رژیم صهیونیستی نه درمقابل یک گروه و تشکیلات و سازمان بلکه در مقابل یک امت قرار دارد امتی که به یاری خدا و نوید قرآن کریم شکست را برای آل صهیون رقم خواهد زد و این پیروزی نزدیک خواهد بود.

امروز مسلمین و به ویژه شیعیان آگاه و بیدارتر از هر زمانی در میدان حضور دارند و بی شک و یقیناً این تفکر ایستادگی و مقاومت است که سازش را رد می کند و فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) را در جغرافیای این عالم می گستراند.

امروز امت اسلامی در از دست دادن رهبری شجاع، آگاه و ولایت پذیر دچار خسران عظیمی گردیده است و به برکت خون شهدای عزیز جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، حاج عباس نیل فروشان و دیگر شهدای گرانقدر، جبهه مقابله با ظلم و جور و آزادی خواهی با قدرت و شتاب بیشتر به ماموریت خود ادامه خواهد داد و شکست و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی فراخواهد رسید.

از محضر خداوند متعال برای مجاهد نستوه شهید سید حسن نصرالله، سردار حاج عباس نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت و حزب الله لبنان علو درجات را مسئلت دارم.