تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797381
شناسه : 3797381
تاریخ :
باید با اتحاد صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اسلامی بیرون کنیم اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه اهل سنت بندرعباس بر لزوم حفظ انسجام جامعه تاکید کرد و گفت: باید با اتحاد صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اسلامی بیرون کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ یوسف جمالی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار علمای اهل سنت استان هرمزگان با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که به جهت تسلیت‌گویی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی محکوم است و هیچکس نمی‌تواند از آن دفاع کند.

وی با ابراز تاسف از عملکرد مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس، افزود: سازمان‌های بین‌المللی دیگر هیچ اعتباری ندارند چرا که آن‌ها فقط به نظاره نشسته‌اند و مردم دنیا شاهدند که این سازمان‌ها و مجامع این اقدامی برای توقف جنایات انجام نمی‌دهند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله عنوان کرد: یقیناً اگر مجاهدت‌ها و رشادت‌های فرماندهانی همچون سید حسن نصرالله در کمک به مردم مظلوم غزه وجود نداشت امروز شاهد جنایات گسترده‌تری بر علیه مسلمانان فلسطین بودیم و حجم جنایات چند برابر می‌شد.

شیخ یوسف جمالی تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید انسجام و وحدت جامعه اسلامی حفظ و تقویت شود تا بتوانیم دشمن غاصب و جعلی صهیونیست را از سرزمین‌های اسلامی بیرون کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مجاهدت نیروهای محور مقاومت و مردم مظلوم غزه طی یک سال گذشته موجب بیداری و روشنگری در دل جهان اسلام و سایر جوامع شده است و به اندازه ۱۰۰ سال مردم را متوجه حقایق کرده است.